dinsdag 22 juli 2008

Tot slot voor vandaag: Marieke,


die ik al een dag lang verwaarloosd heb, hoe is het mogelijk.

1] Ik stuur u La Femme du Boulanger.

2] Uw reactie op mijn "onbevlekte ontvangenis" is niet voor publicatie? Wordt het eindelijk spannend en dan mag het niet...

3] Vandaag.
Maarten
Als ik zo de prentjes van deze week bekijk (het octopus-standje en Sophia Loren met haar netkousen), dan vrees ik dat bij u de lente wat vertraagd doorbreekt.
Misschien een aanleiding om een wat recepten met kamfer te publiceren.
Dat helpt heel goed tegen ongepaste driften.
Marieke


Marieke. Waar zijn die netkousen? En ik vrees dat ik geen "ongepaste driften" heb, alleen maar gepaste.



Kamfer kreeg je trouwens in militaire dienst.
Ik spreek nu van vele decennia geleden...
En antwoord nu niet "En nog steeds driften?"

Groet!

Maarten