zaterdag 27 september 2008

Afscheid


OK mensen, mijn afscheid, waarvoor ik julie vriendelijk uitnodig, is woensdag de 8e in bovenzaal Holt. Begint zeg 16.00 uur.
Ik maak happies, gratis natuurlijk, maar de drank moet je zelf betalen. Daar staat dan direct tegenover dat ik tig boeken, planten en ik weet niet wat allemaal meebreng, wat je allemaal gratis mee kan nemen. Schilderwerk neem ik ook mee, wat ik verchijt; 5, 10 Eu...

Geef wel tijdig op of je komt of niet!!



Hondshaai
Kom erop omdat we het er vanavond over hadden.

Zijn we nooit aan toe gekomen op de Eetclub. Hondshaai, Zandhaai, Doornhaai...

Haai met Fruits de Mer
Haai liefst met vel, maar dat zal wel weer niet leverbaar zijn.
Per persoon een langwerpig stuk nemen, inwrijven met wat gesmolten ganzevet (poelier), en ook de fruits de mer door wat ganzevet husselen.



Met grote champignons en kleine tomaten (geen kers-tomaten maar wat ze in de handel C-tomaten noemen; formaat grote champignon), ook ingevet, in een ovenschotel, die in een hete oven etc.

Platte moten doornhaai kan je ook bakken of grillen.
Is de vis rozig dan is het hondshaai of zandhaai of zoiets; die moet
even nastoven.



Doornhaai

Haai smaakt verder voortreffelijk met kerrie, en het werkt
makkelijk want het blijft mooi heel.