zondag 29 mei 2011

Bossche bol gegeten!




In tegenstelling tot die bollen in Den Bosch loopt hier de chocolade niet helemaal tot onder. Smaak was prima. "Sjekladebol".

Stukkie cultuur maar weer.
De eenhoorn hier (alle links hier openen in een nieuw venster).
Stemmingmakerij hier en hier is trouwens die Picasso die ik gisteren niet vond.
Mijn meervoud hier.
Chi Peng hier.
Wildlife hier.
Happiness hier.

Ik zat trouwens op dat terrasje, tas op schoot om iets erin te zoeken, valt die tas van m'n schoot, fototoestel valt er uit, blijft net voor de stenen hangen, draagband op m'n knie gehaakt...



Vergat gisteren te melden dat ik bij de Jumbo paarse asperges zag en ook korenaar asperges. Ga ik morgenvroeg voor mijn vertrek kopen.

Gisteren dus die gerookte heilbot (en vanavond in dat restaurant "vis van de dag" heilbot met sinaasappelsaus). Eigenlijk, helemaal zelf verzonnen, moet het met ook nog gekookt ei, alleen het wit, gevuld met forel-eitjes. Radijs compenseert het zout van de heilbot en het eiwit dat van de forel-eitjes.

Nog meer cultuur...
Kiefer hier.
Abels en De Jong hier.
Rood hier.
Een weg van sterren hier. En dan te bedenken dat ik er drie keer aan heb gewoond...
Kan met uien hier.
All about drawing hier.
De bankier van het verzet hier.
Tegen de barbarij hier.



Nog een keer cultuur..
Sissy hier.
Origami hier.
Svart Metall hier.
She me hier.
Spijkers en Spijkers hier.
Nunusaku hier.
Piece de resiwstance (geen accenten op dit toetsenbord) hier.
Lichter hier.
Hipstamatic hier.
Women hier.
En tot slot Design hier.

Dat gehakt waarmee die puntpaprika's zijn gevuld, daar had ik behalve heel fijn gesneden knof en sjalot, ook fijngehakte droge zwarte olijf door gedaan en gerookt paprikapoeder.