woensdag 17 augustus 2011

"Blogs met succes,


zoals het uwe [mededeling van Google; kijk!] kunnen geld verdienen met AdWords"...
Ja, maar ik ben hier niet voor niks afgekeerd van die NRC advertentie shit...

Dingeman vandaag hieronder. Hij blijft maar tRutte en blotebWilders naaien, schitterend.









O, maar, Tsjaa. Ik zou natuurlijk AdWords kunnen toelaten. Eerst op proef, dat ze me geen AH "Ambachtelijke krabsalade (Krab: 1 %)" gaan aannaaien. En als OK het geld dan overmaken naar dat Indonesische weeshuisje...

Geen idee.

Moet wel die foto's centreren. Dat vergat ik nog om te zetten.

Hieronder, C1, die Turfgerookte raket. Uit Friesland trouwens. Niet uit Drenthe dus.



Recept
Lamsnier met sherry (Spanje)
Maak de nieren schoon, droog ze af en leg ze twee minuten in kokend water zonder zout.
Laat ze uitlekken, droog ze en bak ze aan beide zijden in goed hete olijfolie.
Doe er knoflook bij op laag vuur, laat twee minuten staan, roer om en giet er een flinke scheut droge sherry bij op hoog vuur.
Laat aan de kook komen en draai het vuur weer laag; laat twee minuten zachtjes doorkoken.
Voeg gehakte platte peterselie toe en serveer, eventueel met rijst.



Dit kocht ik ook nog, gisteren. Lauki. Een van pitten vergeven soort pompoen-courget.

O ja, moest van mijn Hulp-in-de-huishouding navul-zeep kopen. Jaren geleden, op het schip bij Toon, jochie-matroos moest navul-zeep gaan kopen. In Harderwijk. Komt ie terug. Nergens hadden ze "navel-zeep" hahahaha!

Leerde gisteren trouwens hoe je die websites maakt waar je in een "katalogus" bladzijden kunt ombladeren. Dat het hoekje opkrult... Uiterst simpel. Zit in een export-optie van InDesign.

Planning
Vandaag Chinese kool, gekookt ei, bladerdeeg-ovenschotel.
Morgen visbouillon, vraagtekenvis (eerste keer verse vis bij nieuwe vishandel in dorp), lauki, vraagteken koolhydraat.
We zullen zien zei de blinde.