dinsdag 18 oktober 2011

Dinsdag vandaag,


wat moet ik anders zeggen...

Uhh, o ja, dat ik vrijdag naar Luik ga, tot en met dinsdag. Zondag fabuleuze markt Luik, maandag op en neer naar schitterend Namen.
In beide steden info woonmogelijkheden...



Luikse wafels... Niks voor mij(n buikomvang...)

Il neige sur Liège, Het sneewt op Luik hier (alle links hier in een nieuw venster).

En hier.

En hier.

Niks beters te vinden.



Luik

Mail
Beste Maarten,
Kwam vandaag op je blog terecht.
Erg fijn en goed. Leuk om te lezen.
Heel veel succes ermee.
Met groet,
G.


Dank!

Aardpeer, schelvis en risotto. Kweenie...
Hier.



Gisteren
Jonge nagelkaas, babymaïs, orecchiette
Kook orecchiette, spoel koud. Kookt vrij lang.
Olijfolie, sjalot, knof, stukkies babymaïs...
Medium sherry, groene kruiden, Oxo, citroenpeper... Proef.
Oven aan.
Ovenschotel vetten, pasta en spul erin, en rasp er vrij jonge nagelkaas over.
Oven.. eten...



O ja, dat wilde ik over Luik zeggen, uhh, dat hep ik al jaren geleden gezegd en laten zien, maar dat moet dan maar opnieuw.

Iets dat ze daar hebben staan, en wat in Nederland niet zou kunnen. Lijkt me.
Ik meldde dat jaren geleden al eens.
Van mij mag het hoor!