maandag 27 februari 2012

AH mobiel geheim!


Verdomd, geld (23 cent/minuut) en uren heeft het me gekost, voordat ik de voicemail van mijn AH telefoontje afgesloten had. Dat wil zeggen: na drie eerdere pogingen lijkt het er nu op dat het gaat lukken. Zo niet dan hoort u van mij.

Ja, voicemail kan je wel "afsluiten", maar dat doen ze natuurlijk niet, want mét, dan denken ze telefoontjes te kunnen scoren...

Ik heb ze ongelofelijk kaal staan schelden, net zolang tot ik het geheime nummer had waarmee je een mens aan de telefoon krijgt. Uhh, die moet dan nog wel, à 23 cent/minuut, twee keer ongeveer 5 à 6 minuten wegblijvend "naar een collega die hier naast me zit" lopen.
En jij ondertussen geblauwzuurd door dat muzikaal behang...

Maar goed.
Problemen met AH mobiel?
0900 2466 243 > (direct klikken) 1 > 3 > 3 > 3.
Zo. De zeikerds...



Hier heb ik al jaren geleden over geschreven. De Jawara. Andamanen-eilanden.
Vroeger waren ze heel wat geïsoleerder dan nu. Als je ze vroeger in het oerwoud probeerde te benaderen, dan kwam je in de bewoonde wereld terug zonder armen...

Ik kwam er op omdat er in "360" (een soort Readers Digest voor intellectuelen) een artikel over ze stond (nummer 6).
En ik kwam er, daar, jaaaaren geleden, omdat ik steeds, als ik bij het ontbijt wakker werd in het vliegtuig richting Medan, over de Andamanen vloog. Die eilandjes zag je dan liggen...

Prachtig, trouwens: mijn "intelligente" camera dacht "dit zijn mensen, dus ik moet knipperen contra rode ogen." Shit...

Hieronder Alamar, dank PJ.



Oeps, weggeroepen, misschien later...