maandag 19 november 2012

De pest in

Ik heb gewoon enorm de pest in op alles. Ik ben overigens dat pakje met de worstebroodjes voor jou af wezen geven bij het postkantoor en reikte de dienstdoende dame meteen het recu'tje aan met het geouwehoer dat ze zogenaamd aan de deur waren geweest.
Ik zei “Ik heb een briefje, geschreven door een analfabeet werkzaam voor TNT ontvangen”. -“Het is gewoon duidelijk” zei die lokettiste in een rode soeptrui [werkkleding TNT] Het pakje wordt een dezer dagen opnieuw aangeboden”. Ik zei: “Dat is snel, het is pas een week onderweg”. -“WIE IS ER AAN DE BEURT” riep ze toen, en keek om me heen.

 








Verder word je nu op televisie en radio verveeld met het werk van luie journalisten. Bij gebrek aan nieuws houdt elke naar het Noorden afgereisde flapdrol een microfoon onder de neus van een of andere dorpeling, die niks te zeggen heeft.

Kan je je vanavond verheugen op die Peter RRRRRRRRR de Vries, die met die hakblokkop en dat nasale geluid weer zijn verhaal komt doen in allerlei programma’s.

Zoals je kunt merken, zit de stemming er hier goed in.

Groeten, Loek