dinsdag 19 februari 2013

Panir

                                                 

Omdat ik even druk ben met allerlei dingen wilde ik gauw iets eten. In mijn ijskast lag een pakje Panir, goed tot 20-2. Ik naar Albert Hein, ik kocht een zak Italiaanse groenten, een klein bolletje Boursin (met knoflook en kruiden) en een kartonnetje tomatenblokjes. Thuis had ik nog spaghetti, Italiaanse diepvrieskruiden (AH) en (dubbelop) Knorr kruidenmix.

Je snapt het wel: spaghetti koken en in andere pan Panir, aan blokjes gesneden, in de olie bakken tot lichtbruin. Weer andere pan: Italiaanse groenten bakken, daarna scheutje witte wijn erdoor, karton tomatenblokjes toevoegen, kruidenblokje Knorr, Boursin en de diepvrieskruiden voor de “lug”vooral, Panir toevoegen (hoewel je hem ook weg kunt laten). Héél simpel maar lekker.

Groeten, Loek