zondag 31 maart 2013

Desembrood














Maarten, begrijp me goed, ik noemde een heel sloom voorbeeld, omdat ik zo gauw geen beter voorbeeld had voor: waarom eten maken kan mislukken. Jeroen, hier verderop, heeft een boek  met tips van een beroemde kok op dat gebied. Zo constateer ik steeds dat het desembrood, dat ik elke dag eet, eigenlijk niet lekker smaakt i.c.m. roomboter. Met olijfolie is het lekker.

En zit mij toch niet steeds op mijn fouten te wijzen, verrekte schoolmeester!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik maak gebonden saus zoals ik dat doe.
Ben maar blij dat ik nog enigszins uit mijn woorden kom.
Ik zit hier met die kwaadaardige Palestijnse hond (die nu trouwens in mijn nek hangt), mijn eigen hond die gauw zijn eten heeft opgegeten en nu beneden achter de voordeur ligt. Mevr. A. die vanmorgen vroeg al aan het schilderen was en zei: "Ben maar blij dat ik altijd leuke verhalen heb in tegenstelling tot jou, jij doet ook niks" en de, nog oudere, broer van Mevr. A. die over haar zei "Zij gaat vrolijk naar het einde, ik kan je nu vast vertellen dat dat bij mij heel anders zal gaan" en daarna wenste hij me "Vrolijk Pasen".

Dag, Loek