donderdag 14 maart 2013

Pruimensaus

















Nee, Maarten, de pot chilipasta waarvan je de foto stuurde ziet er heel anders uit.
Ik heb nu ook die “rijstkafolie” met die omelet, bosuitje, knoflook, en die chilipasta(!) gemaakt, ook weer erg lekker. Wat een fijn spul allemaal. Yvonneke (en inmiddels ook een ander iemand) is ook helemaal “into” die producten.
Die tijmhoning van de Werkbij is super.

Die Plum sauce heb ik ook en die is inderdaad lekker. Het nadeel is dat ik teveel eet en eigenlijk heb ik daar een hekel aan. Gevolg? Ik zit een beetje apathisch te hangen en ga nu ook gewoon naar mijn bed!
Je vroeg of in die plum sauce ook mooi knof zit. Antwoord Ja, heerlijk! Yvonne is vandaag jarig en ik heb die Plum sauce, die Chili paste en honing voor haar klaar staan.

Moet ik nog even zeggen dat die mensen van “De blije big” zeer fatsoenlijke mensen zijn. Een paar maanden geleden kocht ik daar o.a. 2 hamburgers en bij thuiskomst bleek ik ze op hun kraam te hebben laten liggen. Ik vertelde dat nu dus aan die “Blije big mijnheer” en ik kreeg de burgers voor niets. Ik was daar niet op uit , maar het was wel erg correct van hem en dat heb ik ook gezegd.

Groeten, Loek