vrijdag 27 september 2013

Paprikasoep















Dag Maarten

Ik weet niet of ik je bereik gezien de euforie waarin  je momenteel verkeert, verliefd op alles in Frankrijk, maar ik heb die paprikasoep van je gemaakt en die is werkelijk voortreffelijk!! Niet te geloven zo lekker.  F. moest / was bereid voor mij een “introductie “ te maken voor de atelierroute hier in Eindhoven en ik denk dat hij 2 liter op heeft gegeten, het was ook werkelijk heerlijk.

Wel een beetje kritisch blijven! Dat het allemaal geweldig, reuze goed, enz. enz. is en die mensen ook zo leuk! Wonen daar dan geen boerelullen net als in elk dorp en elke plaats? Dat bedoel ik met kritisch blijven
Fotootje van vrouw in ‘t zwart deed me aan Van Gogh denken.
Neemt niet weg dat het “leuk lezen“ is, jouw ervaringen aldaar, erg leuk. Een man op het hondenuitlaat-veldje wilde nu ook jouw site lezen.

Dag, Loek