dinsdag 24 december 2013

Kippenhartjes















Zit ik aan de groenteboer te denken. Ik kreeg een tomaat van hem en die zat in een beeldig zilveren doosje en ik geloof dat die tomaten 3 euro  per pond gaan kosten.
“Hij smaakt heel anders” sprak de groenteboer een beetje trots. Enfin, ik kom thuis en proef de tomaat en hij smaakt naar aardbei. Waarom moet ik een tomaat eten die naar aardbei smaakt? Dan koop ik toch een aardbei! Maar de aardbeien smaken naar niks, ze smaken naar water.

Nog even aangaande bouillon.
Ik had voor de hond een handje kippenmaagjes en hartjes gehaald en dat had ik opgezet met water. Nou die bouillon daarvan, die ruikt me een partij heerlijk! Eet ik weer niet, zie ik die kippen zonder hartje en zonder maagje met afgehakte pootjes (niet kwaad worden!!!).

Tot zover.

Loek