zondag 8 november 2015

Sivas




Het bloedbad van Sivas


Zie hier (alle links hier in een nieuw venster)


Zie de Engelse Wiki over de stad Sivas, versie 19 oktober, hier
Scroll helemaal naar beneden tot aan External links
Niks Sivas massacre

Zie nu hoe de pagina er op 7 november uitzag, nadat ik de link naar de (Engelse Wiki pagina van de) slachting had toegevoegd; scroll naar beneden hier

Zie daarna hoe de pagina er de volgende dag uitzag (scroll weer naar beneden) hier
Hop, weg is het bloedbad




Hierboven het logboek

Opvallend: de persoon die het weghaalde is een "nieuwkomer" in het logboek, een luis uit het schaamhaar van Erdogan, en ook nog te onnozel om zijn naam verborgen te houden, zoals dat mij wel lukt (niet dat ik enige angst heb, want dan zou ik dit niet allemaal vertellen hier, en trouwens mijn IP adres staat er bij)

Een pagina over een stad waar een ongelofelijk bloedbad heeft plaatsgevonden, en een link daar, naar dat bloedbad, die wordt meteen weggehaald?
(Uhh, Wiki is dus niet betrouwbaar, als ergens en politiek luchtje aan kan zitten)

Uhh, dat woestijnvolk willen we bij de EU???


Vandaag staat de door mij toegevoegde bloedbad-link in de Nederlandse versie van Wiki over de stad Sivas er nog bij

Zie hier

En zie hieronder voor als het weg is. Voor als die Turkse beheerder bijgekomen is van de coke...




(Voor alle duidelijkheid: Wilders is een gecoiffeerde drol, en Blood and Honour en Pegida en hoe die mongolen allemaal heten, die mogen vandaag nog in de stront zakken, laat daar geen misverstand over bestaan)



Toegift


Charly Hebdo
"Rusland intensiveert zijn bombardementen"

Dat heet
Een sigaar uit eigen doos