zaterdag 29 oktober 2016

De pers



Vandaag weer inkopen...


Blogs, bedrijven...


Ik heb het al een hele tijd niet gedaan, dit onderwerp, dus er is nogal wat, dus (Formule 1!) ik maak een -fraaie, dat wel.- selectie



Eerst wat diversen


Conimex is altijd aardig
Zie hier (alle links openen hier in een nieuw venster)


Nestlé voor Engelssprekende Latino's
Zie hier


The English Shop
Zie  hier


De Spaanse Winkel
Recepten uit Andalusia
Zie hier



San Daniele
Ach ach ach ach ach...


Natuur en Milieu (de enige niet-schreeuwers in de sector)
Zie hier


De Werkbij
Zie hier


Er was er nog een
"Peulvruchten Online" van De Gezonde Apotheker
Online of niet, je kon niet doorklikken naar een webversie



Guave
Gemene pitjes maar heerlijk
Meestal voor sap en jam (de rose guave!) maar toch
Aan die bruine vlekken zie je dat ie rijp is
Het smelt in je mond


Habitués

Ik ga nou die lui doorlopen aan wie ik altijd een paragraaf wijd (schrijf je dat zo?), en neem van elk één bericht -if so-


Spul voor kaazo's zie hier
Pompoen viel af en microwaves en nog wat andere flauwekul

Eetsnob
Ribeye met ansjovisboter
Zie hier
Eten in Naarden Vesting viel -natuurlijk- af, en Gegrilde tonijn met saus van gedroogde tomaatjes al helemaal, en ook Heerlijk Lunchen bij de Bossen in Baan of zoiets, gadsie



Mooi!
Op de onderkant staat HEMA 


Hanos
"Van meel tot rustic bread", o Jezus
Zie hier
De rest heb ik weggeklikt

Kokswereld
Grot gerijpte Emmentaler
Niet bepaald de enige "grotgerijpte" kaas ter wereld, de helft van de Deense en Duitse kazen is "grot gerijpt"
Zie hier
De rest heb ik weggeklikt

Rungis
Zie hier
Ik kan er niks over zeggen want volgende week staat er wat anders want het is een dynamische link
De rest heb ik weggeklikt



Chinese Ume boshi
Erg zout
Worden waarschijnlijk als "zout" gebruikt ipv (Japan) bijgerecht


Weekend is zo goed, dat ga ik niet selecteren, dat wordt een volledige post morgen

Kunnen die Nederlandse culikwakers zien hoe het wel moet
Nou ja, vergeefse moeite natuurlijk want begrijpen ho maar


Tot nu toe hadden we altijd ter afsluiting een lachertje, Foodlog

Sinds kort hebben we er twee


Maar ja, verdomd en shit!
Foodlog had iets interessants!!!!!!!!

Zie hier



Vegetarische kip
Jumbo
Lekker hoor!
(Uhh, die vegatorische tonijn is niet te vreten...)


Nou ja

Lachen gieren brullen kan altijd nog

Zie meneer Watkletstons hier

Hart weggooien, geen woord over de honderd teken per zwijn...

Laat maar



Thaise salak
Is toch minder dan Balinese