vrijdag 2 december 2016

Honger

















Leuk om te horen dat Wiebel leuk gevonden wordt. Hij is alleen onvoorstelbaar lomp. Ik zei toch dat het in het park net is of ik dat spelletje "boompje verwisselen" aan het doen ben: ik doe hem los van de riem, hij spurt weg, ik ga gauw achter een bank of een boom staan, want als hij beseft dat ik niet volg, vliegt hij terug en zou, omdat hij te laat remt, dwars door me heen lopen.

Vanmorgen waren mannen bezig de elektriciteit in het park, vanwege de beëindiging van Glow, af te breken. Alles gebeurde met die enorme wind/storm. Ik stond weer achter een boom, Wiebel ontdekte de losse snoeren en het gereedschap bij die mannen en ging er met bokkensprongen op af. Moesten die gasten weer achter de hond aan. Twee hadden er vreselijke lol om, een werd kwaad. De mensen kunnen niets meer hebben tegenwoordig! Gisteren was een student hem aan het fotograferen, stond hij op zijn achterpoten met een halve boomstam in zijn bek, weer in het rond te draaien.

Ik was al heel vroeg op, dus ik barstte al vroeg van de honger. Mijn aandacht is momenteel bij andere zaken, maar die honger blijft. Van risotto met o.a. ui, wortel, spekjes, restantjes verse worst, lekkere kaas, prei, enz. Ballen gedraaid, bloem, geklopt ei, Japans paneermeel en daarna in het vet. God deed die wolk open en zei "ik zit hier ook al met die drie koningen en die krijgen nu ook honger". Enfin, die sla ligt er voor de flauwe kul bij en dat plakje vlees lustte ik niet, maar ik wilde het even proeven, omdat het in de winkel er zo mooi uit zag  (van de goede slager: varkensvlees, mosterd, ui, spek), daarentegen mijn grote vriend, naast me op de grond, had zich totaal ingeleefd en heeft het ook opgegeten.

Dag, Loek