zaterdag 3 juni 2017

Van alles



Dit komt van deze (alle links hier in een nieuw venster) webwinkel
Geen verzendkosten en snelle levering
Alle foto's van vandaag is spul van daar
Alles erg lekker


Ik heb vandaag niet zoveel tijd want ik moet mijn reis voorbereiden.


Zie Bouillon hier

Ik ben blij dat ik van dat zeurblad af ben

Zeven maanden na de opening twee sterren, is dat nep of is dat geen nep...

Slecht Nederlands ook nog
"Zelden zal Prins Willem Alexander zo zijn toegesproken dan toen hij..."

En al dat andere gezeur en het milieu natuurlijk ook weer




Link van Loek

Zie hier Le Cinq

Je zal maar voor € 500,- een lepel snot moeten eten
(Die moleculair flauwekul; ik dacht dat dat uitgestorven was...)
Zie hier
En de smaak?
“It’s like eating a condom that’s been left lying about in a dusty greengrocer’s”

God God God wat een nep...

Smak van Dinther zou er klaarkomen...
Nou ja, zuiver theoretisch natuurlijk...
Die man is zo bejaard dat ie een afscheidsinterview heeft in de Volkskrant van vandaag
Een necrologie avant la lettre




Scott Rea is altijd fantastisch

Fidget pie!

Zie hier

Shortcut pastry, crust pastry: korstdeeg
Bloem, vet, zout, ietsje water
Werkje van niks
(Ik noteerde net dat ik eens korstdeeg ga maken met ganzenvet, en met mooie gele Schmalz)

Doperwten: "Bacon beans", mooi

Hij had de zwoerd er beter in een keer af kunnen halen

In feite is de hoeveelheid appel + ui evenveel als het vlees, en ook als de aardappel + deeg

Magnificent inderdaad!




Moet je het gelul van Otto Kleynejan zien hier

Acht sardientjes in "drie wijnglazen olijfolie" bakken

Niks frituren hoor!
"Bak de afgeklopte sardientjes 2 à 3 minuten om en om."
Flikker op met je om en om, die drijven, ja!

En die kop...
Dat is de ultieme onder de rokjesgluurderkop...





Surinaamse moeder tegen zoon

Jah jongu, helemaal niet erg dat je homo bent...
Als je maar kip blijft eten!

(Dank P!)