donderdag 25 januari 2018

Vanalles




Op de allereerste plaats: jawel: ik heb eindelijk op Marktplaats een goedkope
koekoeksklok
gevonden!
Die dingen zijn peperduur en ik heb er nu een voor € 20,- die het perfect doet
"Boing Koekoe" (drie verschillende tonen), prachtig!
Loopt ook nog fraai gelijk ook nog


Stop press!
Patricia Naai
spreekt zich uit tegen de Kapsalon!
Zie hier! (alle links hier in een nieuw venster)
Dat mens en die Vunskoek zijn allebei net zo smerig als dat gerecht...



Hahahahahaha!
Tegen de pers zeggen ze dat Fluit onenigheid had met NTR, hahahahahaha!


O ja!
Ik heb
een partij steaks
in de vriezer, voor de grote Eerste BBQ Van Het Jaar
Cap of ribeye
Flat iron steak
Ketting van de haas
Heuplap, Lendelap
Front skirt steak
Back skirt steak
Daar hep die Marco Gluipers allemaal nog nooit van gehoord...


Hahahahahahaha!
Vanavond in de kroeg hadden ze het erover dat je in de slaapkamer een raam moet openzetten
Ik zeg Moet je luisteren. Ik woon in een dorpje in Spanje, allemaal vrouwen die slecht slapen (bedompte kamertjes), ik zeg Je moet voor het raam gaan staan en tien keer langzaam diep de verse lucht inademen voordat je slapen gaat. Nou, een groot succes! Iedereen had het geholpen. Op een na. Ik zeg Maar dat is toch heerlijk, die frisse buitenlucht in je longen? Zegt ze O! Moet het raam open!




Waar las ik dit??
"Ah, Kernhem!
Onverwacht lekker als ontbijt op een croissant met nectarine en dijonmosterd"


En waar las ik dit??
"Guido Weijers werd, samen met actrice Monique van der Werff, in 2008 verkozen tot meest sexy vegetariërs"


Dat viel op
In het noorden heb je een supermarktketen Poiesz [pois]
Ik denk altijd dat dat oorspronkelijk Hongaarse vluchtelingen zijn (1956) maar zeker weet ik dat niet
Maar goed
Die winkels zijn "grauwig" ingericht en ik dacht altijd dat dat komt doordat ze bevoorraad worden door de Superunie
Maar nee hoor! Ik kwam in de vrolijkste supermarkt die ik ooit in Nederland zag, en die hoort ook bij de Superunie
Boon's markt
Zie hier




Wat een AH nep weer...
Prominent in het nieuwjaarsdag foldertje dat supergoedkope frietvergiet
In geen enkele winkel hadden ze het
"U kunt het wel online bestellen hoor!"
Jawel; "Minimale bestelling € 70,-"
Wat een boerenbedrog...
(Gegarandeerd dat ook een flink deel van de bestellers te horen krijgt dat het "artikel helaas" uitverkocht is...)


Foodbrigade
Zie hier
Een groot contingent gore koppen op die foto's...




O ja!
Die
floeper die vroeger in Trouw recepten schreef
(dat de krant de volgende dag moest waarschuwen die paddestoelen waar hij over schreef vooral níet te eten omdat ze giftig zijn), die schrijft de biografie van Johannes van Damp!
Culinaire aap schrijft over culinaire apelul!


Fuck!
Nou begrijp ik het!
Ik zag op het nieuws die gekloonde apen
Nou begrijp ik het!
De Volkskeukenschrijvers die zijn natuurlijk allemaal gekloond van Johannes van Damp!


Prachtig!
Zie dit hier
En dan dit hier
En dan de Grand Finale hier